Fkug Masalminik acaba son haftalardamı kilo aldırır ben 9 haftalık ikiz gebeyim şimdiden başlasammı kilo aldıracak yiyeceklere
Mom6545 Pembe_gul muz bebek bisküvisi süt blender dan geçirin haftada 1-2 için iyi kilo aldırıyor ama dikkat edin hergün içmeyin size de aldırır
Nermin70 Benim yedigim muzu kimse yememistor gunde 3 tane 2 tane hep bu sekilde yedim ama bebegin kilosunu hala begenmiyor doktorum. 36 haftalik 2500 gr cikti kilosu nasik diyorum eh iste diyor kafayi yicem artik. Gunde iki bardak sut içiyorum yinede pes etmicem doguma kadat bu duzenimi uygulucam kilosu onemli degil ikimizin sagligi icin yiyip iciyorum. Kiloyu sorun etmiyorum artik acikcasi sende oyle yap bence. Kağan kocatepe diyor ki istediginizi yiyin bebegin kac kilo dogacagi zaten en bastan belli.
Rukis_09 Nermin70 Kesinlikle o senin rahmine düştüğünde belli oluyormuş zaten ayrıca kilosu gayet iyi bence bu kiloda doğan bebekler var bende 35. Haftamdaym 2600 doktor gayet iyi dedi
Busra2013 Nermin70 normalde o haftada 3 kılo buluyır bebekler ama bence kılosu dogum ıcın edeal benım hedefım 2500 o kdr olsa benım ıcın yeterlı fazlasında gozum yoo doguncada alır kılo saglıklı olsunda
Burcu_akbb Nermin70 bencede Çocuğun yapısı kaderinde belli beni 35 de Gelişmiyor Diye yatırdılar 4 gün Hastnede kaldım Hergün ultrasonla kontrol vardı dr sordum Ne yiyim içim söleyinde ona göre hareket edim dedm ne alakası var yemeyle dedi 37 de aldılar 2600 doğdu kızım gayette sağlıklı Gelişimi güzel şimdi
gurkanmerve61 Nermin70 bende 36 haftalığım benimkinin de kilo 2500 bende hep muz yiyorum tahin pekmez yiyorum bakalım etki edicek mi
Senosum38 Pembe_gul kaşar ve muz kesinlikle hergun tüket dedi doktorum bana gerçektende çok düzenli her gün 1 yada 2 kere muz ve kesin kaşar tükettim 4 günde 300 Gr almış şuan normale dönüyoruz
anonimgelin Senosum38 ben çok muz yiyorum 2 3 tane yiyorum bebek gayet iyi gelişimi önden gidiyo 17 haftalığım
biaslanannesi1 Pembe_gul tuzsuz kabak çekirdeği kaşar cicibebe muz pekmez bal ben muz bal cicibebeyle smoothie yapiyorum sütü tek icemedigimden bnmki de 2 hafta önden gidiyor
Zeyzeyu19 Sütle karıstırılan nesquik lerden iç uyumadan once ve bol bol portakal ye bunları yaptım ve bir haftada 600 gr almıs
FatmArslanBolat Wonderful_mom ben ya tost olarak yada fırında patates yapıp üstüne bol kaşar yada mantar kaşar yapıyorum
Aysegul9371 Wonderful_mom kaşarı nasıl mi tuketiyoryz agzimizda çiğneyip yutuyoruz😀 kahvaltıda tüketiyorum tost olarak veya doğrayıp normal yiyorum
biaslanannesi1 Wonderful_mom kahvaltı da canım yanına domates salatalık en az 3 zeytin haşlanmış yumurta bal tereyağ ufak ufak porsiyon olsa muhakkak hergun bu şekilde kahvaltı yapıyorum tabağını süslediği iştah artıyor insanın ya da şöyle bi tarif vereyim avokado da önemli hamilelikte yarısını doğra içine haşlanmış yumurta kaşar peyniri limon suyu tuz bi kasede karıştır salata gibi yap enfes oluyor
Fatmayigit1 Bebeğe en cok kilo aldıran seyler; Balık,tavuk, et,ceviz, kuruyemiş, muz, ev yapımı yoğurt, süt protein ağırlıklı besinler.. hem beyin gelişimi için önemli hemde bebeğe sağlıklı besinler.
asliu_ Fkug ben de birkac gun sonra 9 hafta olacağım pek bisey yiyemiyorum bu aralar midem cok bulanıyor endise ediyorum bebek gelişmez diye bulantilarim gecince cok düzgün bir beslenme sistemi kuracağım kendime haftada bir balik yiyecegim kuruyemisleri arttiracagim siz nasıl besleniyorsunuz?
Amorfati23 Pembe_gul bizde önde gidiyoz kefir, muz, maden suyu, kaşar, çiğ badem 👍 bende etki etti şükür darısı bütün bebişlerimize sağlıkla 💞
onhaziran Nisan4523 bende muz kivi pekmez et faydasini gördüm 2 hafta ya yakin geriden geliyodu şimdi de önden gidiyor
Royalsun Pembe_gul bizde 29+5 haftalığız p.tesi kontrolüm vardı 1882 gr olmuş bebeğim haftasından 2 hafta ileri ve başının büyük olduğunu söyledi. Muayeneyi 2 haftada 1 yapıyoruz artık 😞
Nuraykk Royalsun bas büyüklüğü benim kardeşimde de verdi doktor bebek biraz zayıf olduğu için baş büyük duruyor dedi. Doğduktan sonra dengeleniyor