Minikmucize51- m060918 bol su iç protein ağırlıklı beslen anca öyle düzelirsin üşütmüşte olabilirsin benden 29 yumurta toplanmıştı benim davul gibi şişti karnım sıcak su torbası falan koydum biraz rahatlatmıştı çok geçmiş olsun inşallah yumurtaların hepsi sağlıklı döllenir emekleriniz boşa gitmez inşallah
m060918 Minikmucize51- inşallah canım benim ya 10 tane yumurta toplanmış yarın bilgi verecek embriyolog çok heyecanlıyım valla
Civcivinannesiii m060918 ozamn cok normal canm hatta lekelenmen bile olur agrin olur korkma karin bosaldi sonucta.. yarina biseyin kalmaz ama kendini usutme ayaklarini sicak tut vajinana soguk su vurma
Leylakkk Kubra-mucize26 bebekte ve sende bir sorun yoksa normal dogum yapabilirsin eğer istiyorsan sezeryan doktorların kolayına geliyor.
mucizegebelik6 Bende Tup bebek bu gece itibari ile 5 Aylık olduk 🧿 doktorum normal doğumcu ama tup bebek olduğum icin riske atmayıp sezeryan olucam. Genel olarak bildiğim , tup bebekleri son haftalara Cok bırakmak istemiyorlar doktorlar.
Civcivinannesiii m060918 16 haftalik hamileyim canm ben sükür tup bebegim 🥰darisi sana butun isteyenlere olsun
Civcivinannesiii m060918 yok canm bu ucuncu denemem ikidedd tuttu ama nasip olmamisti.. Bu ayni doktorda ikinci. Erkek faktoru vardi bizde
Karahaninannesi BirPatiSever tüp bebek ve normal gebeliğin hiçbir farkı yok biri doğal yolla biri laboratuar ortamında gerceklesıyor tek fark bu. Oyuzden kendını ıtemıyor falan yalan. Sezeryan onerılmesının sebebı zaten zorlu bır surecten gecılıyor hem maddı hem manevı normal doğumun komplikasyonu daha fazla olduğu için sezeryan önerilip rıske atılmıyor.