Kubra-mucize26 benimde dündü kontrolüm doktorum aynı şeyleri söyledi biraz canım sıkıldı açıkcası,daha 16 haftalık hamileyim 40 a kadar beklemekte isteyebilirsin ama riske atmak istemiyoruz özellikle tüp bebekse ve tüp bebek doğumların %90 ı sezeryan dedi,doktor mu değiştirmeli acaba