Kubra-mucize26 Sanırım doktorunuz sizi değilde kendini riske atmak istemiyor. Tüp bebel doktorum ayrıydı onunla doğuma kadar gidemedik çünkü doğum çok pahalı hem de sadece İstanbul Anadolu yakasındaki A plus hastanelerde doğum yaptırıyordu. Zaten bebeğe bir ton para harcamışım bir de doğuma o kadar para veremezdim uzak olması da cabası. Evimin yakınında bir hastaneye başladım. İlk gittiğim doktorun asla yaklaşımını beğenmedim bir de araştırdığımda sezeryan doğumu daha fazla yaptırdığını öğrendim. 2 muayeneden sonra aynı hastanede farklı bir doktora gittim. Kadının yaklaşımı çok güzel, ilgili ama sezeryan taraftarı. Şimdi 32 hafta kontrolüm var. Hastanede hem riskli gebelik uzmanı hem de normal doğum taraftarı bir erkek doktor var bu hafta ona gideceğim. Hiçbir literatürde tüp bebek yapanlar normal doğum yapamaz diye bir bilgi yok. Sadece üzerine emek verilip bir de para harcanarak yapılan bebekler olduğu için çoğu anne adayı bence riske atmak istemiyor. Ama şu an bizim normal gebelerden farkımız yok ki.