Ebrar34 yolculuk değil canım bulunduğum ilçede var kaplıca 😊 yalnız bende söyle bi durum oldu antalya da otururken konyaya tasindik geçenlerde doktor değişti özele gittim geçen nst de ebe sancin çok çatıya bakalım dedi izin vermedim daha vaktim var ağrım başlayınca bakın die😊 tedirgin de oldum baktirsa miydm die