Zeynepeymen Ebrar34 bugun bizde tam 38+4 günlüğüz yarın sezeryanla oğlumu doguracam inş allah herkese kolay dogum nasıb etsn 💕
Aleynaarslan Ebrar34 normal dedi doktor bende normal istiyorum ama asıl Cuma günü belli olacak çatı muayenesi yapıp söylecek şuan sezeryanda dese hemen girerim yani sabrım kalmadı artık görmek kavuşmak istiyorum 🙈❤️
Ceylanyusuf Ebrar34 bu cumartesi günü tam 9 ay dolacak bakalım nasıl olacak başı da aşağıda ama bilmiyorum artık ve bugün çok kustum başım döndü halsizlik felan oldu ama hiç sancim yok 🤔🤔🤔🤔
FatmaTknr Sıcak suda oturmayı nasıl yapıosunuz bağdaş kurarak mı? Bizde 37+5 olduk bayramdan önce olsa doğum diye bu hafta yoğunlaşmak istiyorm çalışmalara 💪
Ebrar34 FatmaTknr vakit kaybetmeden başla bencede çok iyi karar 🤗normal leğene su sıcak olmicak tabi ılık olucak sıcak direkt ben pek öneriyorum hemşirem den duyduğuma göre iyi değil fazla sıcakta rahat bir pozisyonda oturma
Dilek23 Ebrar34 Bizimde 38+5 , normal doğumu bekliyoruz, bayrama kadar gelir inşallah.bel ve kasık ağrısı var.ama nst de sancı hiç çıkmıyor.bu kadar beklemişken son dakika gelmiyor diye sezeryan derler diye korkuyorum😩😫😩
Ebrar34 Dilek23 bazen sancın olsa da nst yakalayamıyormuş bazende hiç sancı hissetmesende nst de sancı çıkabiliyor çok değişik bişey.. İnşallah normal doğum olur ya bende normal istiyorum Allahım inşallah Bi avazda.. Açılma için yazdıklarımı deneyin sizde ben hurma yiyorum sabahtan beri 7 ye tamamladım yatana kadar 9 yada 11 yaparım o bile sancı veriyor bana açılmayı kolaylaştırıyor bakalım neler olucak