Gizemtataroglu MinnosunAnnesi- gece gece canım istiyor artık köfte stokları yapmam gerekecek korkarım 😂😂😂
Gizemtataroglu Betfer dün haberlerde gördüm 3 tanesi 50 TL olmuş o ana kadar aklımda yoktu kütür kütür yediler hemen kanal değiştirdim 😂😂
Gizemtataroglu Mevsm-123 tatlı yemek en dünyadaki en büyük zevkim di ama şuan bir gofret bile yiyemiyorum. kilo almamak için güzel oldu bu ama şu köftedeki ekmeği bırakamadım 😂 tatlının yerini dolduruyor fazlasıyla 😂
Mevsm-123 Gizemtataroglu Ya demeyin öyle vicdan yapıyorum bende çok kilo aldım ne yapacağım bilmiyorum doğuma da çok var iyi ce korkmaya başladım 😅
Gulenay-18 Gizemtataroglu erkek çocukta tatlı aşerilir derler ama ben hep salatalık turşusu aşeriyorum 🥒🥒🥒🥒 🤭🤭🤭
Gulenay-18 Gizemtataroglu bizdemi gariplik var acaba eskiden çikolata filan çok severdim artık hiç yiyemiyorum limon bile yiyorum ama tatlı şeyler yiyemiyorum ufacık bi parça çikolata yesem tutuyor beni fazlasında midem bulanıyor 😃😃🤭
blueberyy00 Gizemtataroglu evet kızımız olacak elmadan sonra da hep ekşi seyelr canım istedi oturup limon felan yiyorum dilim dilim 😂😂
demetemre Gizemtataroglu HAMUR İSİ NE VARSA HEPSİNİ CANİM İSTEDİ.. hamurun içine hamur sarıp yiyesim vardı .. 18 kilo aldım 😔 son 15 günümüz kaldı iştahım gitti çok şükür, çorba, sebze, yoğurt süt öyle geçiriyorum günlerimi.
Derya2867 Gizemtataroglu ben de köfte ekmek ayran hastası oldum ya hatta hamileliğimi ilk bu şekilde anladım normal zamanda köfteye bu kadar düşkün değildim ama bir akşam köfte ekmek diye kıvrandım 😂 halbuki tatlı sevdalısıydım ilk 3 ay ağzıma tatlı süremedim muzdan tiksindim benim kızım oluyor sizin ?
Gizemtataroglu Derya2867 bir an ben yazdım sandım çok benzer şeyler yaşamışız ama benim oğlum olacakmış 😂😂
bluees1207 Balin ben psikolojik olarak kendimi rahatlatmaya çalışıyorum bunlar mutlaka olacak dayanılmayacak şeyler değil diyorum sürekli belki bununda faydası oluyordur. İştahsızlığım yok muz süt fındık ceviz ara ara bunları yiyorum sabah kahvaltımı güzel yapıyorum. Sevdiğin şeyleri ara ara ye açmkalmak daha kötü yapıyor
mommasBoys Gizemtataroglu sütlü şerbetli farketmeksizin en çok canımın çektiği şey tatlıydı 😅 doğurdum hala da öyle 🤭😬
Aysila-1 Ben en çok soğuk buz gibi gazlı içecek aşerdim cola fanta gazoz 😅ama zararlı olduğu için içemiyorum. Doğumdan sonra ahtım var 1 litre dikicem kafaya artık 😅