Gizemtataroglu Hamilelikte en çok ne aşerdiniz kızlar. Ay bende bir köfte ekmek sevdası oldu aklıma geldikçe ağzım sulanıyor 🙈🙈
1anne2nefes Gizemtataroglu kizimda hep eksi seyler istemisti canim bu sefer oglum olacak tatli tatli baska bisey gozum gormuyor 😂
blueberyy00 Gizemtataroglu en sevdiğim şeydi yeni hamileyken tiksindim daha yiyemiyorum kofte ekmek 😭 ekşi elma aserdim ilk günde 10 tane elma yiyordum hem bulantıyı bastırıyordu hem karnımı doyuruyordu bulantı dönemlerinde 😂😂
Gizemtataroglu 1anne2nefes ay ben nasıl tatlı seven biriydim tatlıdan soğudum herkes kızın olacaktır belli dedi oğlum olacakmış o inanç bende tutmadı 😂😂
Gizemtataroglu Kubrailkan turşu bi kaç kere bende yedim aman Allahım ertesi gün elim yüzüm gözlerim şiş şiş uyandım ödem yaptı galiba sonra bıraktım 😂
Gizemtataroglu nanna yaa gerçekten mi belki zamanla ister canınız bir şeye aş ermek çok güzelmiş eşim eve çiçekle gelse bu kadar mutlu olmam 😂😂🙈
bluees1207 Ben 7+4 deyim bulantı canımın birşey çekmesi gibi hiç birşey yok. Sadece biraz ağzımda değişik tat midemde değişik bi huzursuzluk ama ciddi ve dayanılmayacak kadar değil. Acaba böyle mi gider yoksa daha o belirtilerin başlamasına var mı 😂
Gizemtataroglu bluees1207 daha çok yeni zamanla eminin isteyecektir bulantılar geçince bu günlerin acısını çıkarırsınız 😂😂
Gizemtataroglu MinnosunAnnesi- gece gece canım istiyor artık köfte stokları yapmam gerekecek korkarım 😂😂😂
Mevsm-123 Waffle baklava ne tür tatlı olursa yemek istiyorum bi yandan korkuyorum şişeceğim diye ah bu çıkmaz 🤣
Gizemtataroglu Mevsm-123 tatlı yemek en dünyadaki en büyük zevkim di ama şuan bir gofret bile yiyemiyorum. kilo almamak için güzel oldu bu ama şu köftedeki ekmeği bırakamadım 😂 tatlının yerini dolduruyor fazlasıyla 😂
blueberyy00 Gizemtataroglu evet kızımız olacak elmadan sonra da hep ekşi seyelr canım istedi oturup limon felan yiyorum dilim dilim 😂😂
SARAras61 Gizemtataroglu hamileyim şu an deli gibi mangal istedi canım dün masterchefte izledim ya eşim söylim dedi dışardan yok dedim mangal kokucak bana e sitede zaten yasak sırf onun için bugün şarköye geldik yazlığımza yağmur yağdı ama olsun yaptık yinede valla ağzımın suyu akıyodu gidene kadar nasıl rahatladım anlatamam 😆😆😆