ozgese-s Aşerme ne zaman başlıyor acaba ya 28.haftamdayım hiç bişey aşermedim ilerki haftalarda mı oluyo 😂😂😂
Kbraackz Gizemtataroglu Onca kusmalarıma, mide yanmalarıma rağmen sanırım yediğim halde hiç usanmadığım ( ki normalde tatlıyla aram hiç yoktur) çikolatalı pasta 😋 he bi de muz olursa arasında oooo tadından yenmez 😋😋😋
Gulenay-18 Gizemtataroglu bizdemi gariplik var acaba eskiden çikolata filan çok severdim artık hiç yiyemiyorum limon bile yiyorum ama tatlı şeyler yiyemiyorum ufacık bi parça çikolata yesem tutuyor beni fazlasında midem bulanıyor 😃😃🤭
Kbraackz Gulenay-18 Tam tersine dönüyor sanırım, bende normalde tatlı sevmezdim, sevmem demeyeyim de aramazdım yani şimdi öyle değil ama çikolata vs çekiyor canım ☺️
Gulenay-18 Gizemtataroglu bu konuda çok haklısın inşallah az kilo alırız o zaman 🤭😃 senin kaç hafta oldu
Oznurkk Gizemtataroglu 27 haftalığım hiçbir şeye aşermedim. Canım bir şeyler istiyor ama illaki yiyeyim demedim hiç. Canımın istediğini bazen haftalar sonra yiyorum 😂
Gizemtataroglu Oznurkk benim de canımın her istediğini hemen yiyim olmuyo unutuyorum ama nasıl işse köfte istediğinde yemeyince ağlayasım geliyo çok pis bir duruma geliyorum 😂😂
Ayaz2016alya2022 Gizemtataroglu bende sürekli çiğ köfte turşu bide dövme çorbası ağzım sulandı yıne canım cekti😂😂
Gizemtataroglu Ayaz2016alya2022 bende çiğ köfte çok seviyorum ama içimdeki ejderha alev püskürtüyor 😂😂 pişman oluyorum yediğime