Kumru_ Buseylcn Sancılı geçiyor şuan. Özellikle hareketleri dinlemediğim sürece hissetmiyorum artık. Çünkü sürekli kasılmış şekilde karnım. Bir an önce gelmesini bekliyorum ☺️
Buseylcn Kumru_ ay benimki çok kıpır kıpır karnım sürekli iniyor kalkıyo hiç azalmadı hareketleri. Daha da gelmicek mi acaba 🙄🙄
Minikpanda6 Buseylcn ben de 38+6 hala madallahi var karnım yamuluyo resmen hareketli ama ağrı vs yok bı an önce gelsin istiyorum ama keyiflerine kaldık 🙄😯 çok sabırsızlaniyorum
Kumru_ Buseylcn Çok sabırsızlanma benden söylemesi 😂Ben boyleydim oğlum 40+5de doğdu. Yine oyleyim büyük ihtimalle bu oğlum da geç gekcek 🤪
Kumru_ Buseylcn walla ben herşeyi deniyorum. Korunmasız ilişki, sıcak duş, hurma,squat, yürüyüş.. Ama işe yaramıyor
ege_ayaz_mom Buseylcn İdare eder çok halsiz yorgunum zorla yürüyorum oturuyorum artık bebeğimin hareketleri falan iyi çok şükür her daim hareket halinde🥰
Buseylcn ege_ayaz_mom azalma falan var mı hareketlerin de benimki maşallah çok hareketli. Doğum yakın olsa fazla hareket etmez diyo herkes bu gidişle benim daha çok var galiba
Hat90 Buseylcn bilmiyorum canım sabahları geç uyanıyorum gece uyuyamıyorum halimde yok şiştim iyice artık Allah havale ettim o en güzel en hayırlısını nasip etsin netten de baktım fetih suresi okumayı tavsiye ediyorlar yarın başlayacağım okumaya sende dene canım