Son 16 🥲 perşembe günü 38. Haftama giricem dr gidicem çatı muayenesi yapıcak, nasıl bir doğum olucak bir fikrim yok normal istiyorum ama bakalım. Ayrıca çok ağrım oluyor karnımdan kasıklarıma ağrı giriyor, çatı muayenesinden sonra su gelmesi olabiliyormuş böyle birşey duydunuz mu? Ben kızım 1 hafta daha dursun istiyorum tabi Allah bilir tedirginim o konuda😢 sizlerin fikrini de almak istedim