Buseylcn Ruv123- Evvet ya hiç sormayın bana da hep öyle dediler 39 olduk hala gelen giden yok hatta gelmeye niyeti de yok 😂
Ruv123- Buseylcn artık gelsinler sabırsızlanıyoruz gerçi iki haftaya geldi geldiler kendi keyifleriyle yoksa doktorlar zorla getirtecek 😂
rgk Buseylcn ay benim de 0 cıktı ya cumartesi. kendi gelmeyecek gibi ben bu işi haftaya perşembe cuma bitircem ama yeter da🤪
Buseylcn rgk bende aynı cuma diye düşünüyorum, 40. Haftadan sonra çok durmak istemiyorum ne oolur ne olmaz
Buseylcn Toprak_hira59 aminn inşallah 🙏🏻 Bi yandanda onu düşünüyorum ya içimde kıpırdamasına tekmelerine o kadar alıştım kiiiii 😳🥰
Buseylcn Ruv123- bizim doktorda öyle dedi 40. Haftaya kadar gelmezse 1-2 gün daha beklerim olmadı sezaryene akıtılması diye. Suni istiyorum ama vermiyormuş 🙄
rgk Buseylcn evet aynı düşünüyoruz olumsuz şeyleri okuyorum burdan bazen, gerek yok diyorum. hayırlısıyla gelsinler artık
Ruv123- Buseylcn suni bebek kalp atışlarını azaltabilir bazen belki o yüzden tehlikeye atmak istemiyordur doktoru dinletin bende devlet takipliyim bazen gidip özelde sezeryan olasım gelmiyor değil
Buseylcn Ruv123- etrafımda suni alıp Doğum yapan çok insan var. Ama siz böyle deyince bi şüphe içinde kaldım. Israrcı olmamalı mıyım suni konusunda 😳😳
Ruv123- Buseylcn ya tabiki doktor bebeğin kilosuna karın genişliğine göre karar veriyor o an ama genelde suni sancının da böyle sıkıntıları olabiliyor siz kendinizi doktorunuza bırakın o en iyi en uygunu neyse onu tercih edecektir
Ruv123- Buseylcn bir de şöyle bir şey var suni verip saatlerce sancı çekip doğum yapamayan bir sürü insan var o kadar sancıyı çekip sezeryana giren yani doktor bunları düşünmüş olabilir ama yine bir görüşün