Melikeakarsu Surprizanne bn günde 2 litre hep içiyorum sasmam hiç bebeğin aminyon sivisi azalır yoksa suyu eksik etme
alcang Pammuk küçüklüğümden beri böyleyim, böbreklerime de bakıldı hiç bi problem yaşamadım bugüne kadar
Aag06 alcang 5 mii 3gune 1 damacana aliyonuz o zaman siz 5 cok degilmi ya yani 5litre su icsem yemek yemeye firsatim kalmaz galiba midemde almaz
alcang Aag06 bi ara ayda 20 damacana su alıyorduk eve, sonra arıtma taktırdık🤭 bilmem bünyem böyle küçüklükten beri elimde şişeyle gezerim. Hala temizlik falan yaparken yanımda gezdiriyorum su şişesini 😬
Moru7 Surprizanne korkma korkutmasın herkesin yazdığı seni. İçenler kadar içemeyenler de var. İçemeyenlerden biri de benim. Ne enfeksiyon ne bebeğin suyunda azalma ne de ödem oluştu bende. Evet az su iyi değil ben bunu savunmuyorum asla ama içmeyince sorun da teşkil etmiyor. Bazen 1bardak içtim bazen 3lt içtim bazen 5 bardak içtim. Aklıma bile gelmiyor çoğu zaman şişe gezdiriyorum evin içinde yanımda. Pet şişe kolayıma gidiyordu sende dene.
Surprizanne Moru7 ben de pet şişe alıyorum kolay takip edebilmek için ama bi baktım aynı şişe sabahtan beri allahtan bulantı hapı içiyorum da çeyrek litre günde garanti oluyor 😆
Taze1anne Surprizanne Ben tam bir su bağımlısıyım. 3 günde 1 damacana biter evde benim yüzümden 😬 Evden dışarı adım atsam yine yanımda su taşırım, küçüklüğümden beri böyleyim. Sanırım bu yüzden de hep zayıf kaldım ve doğuma 12 günüm kaldı şükür ki şu ana kadar hiç enfeksiyon geçirmedim çatlağım da olmadı. Tabii yanı sıra çok sık da tuvalete gidiyorum ama ona da alışığım zaten. 🤷🏼♀️ Küçük not kağıtlarına su iç yazıp göreceğiniz yerlere yapıştırın hatırlayıp içersiniz sizde böylelikle. 😊
Aag06 alcang anaaa ayyy ben kesin su bayisi acardim ben evde 3,5litre iciyorum diye esim eve baraji baglayacam diye dalga geciyordu 😂 kendisi gunde 1 bardak iciyor vucudunun yuzde 90i çay oldugu icin onun 1bardagida ben arayip hatirlatirim evde ictigini gormedim 😂 demekki 5litre icsem su dukkani acar 😂
Msl_ege alcang 5 mi litreeeeeeee . ben 5 litreyi heralde 1 ayda içiyorum😂😂😂😂 keşke abartıyo olsaydım ama . su özürlüyüm bende 🥺🥺🥺
alcang Msl_ege yaa aslında kendinizi alıştırsanız 5 olmasa da 1,5 2 olur. Ben mesela hayatımda hiç kahve içmedim, çay asla içmem kola çok nadir. Yani bütün sıvı ihtiyacımı sudan alıyorum😬
alcang Aag06 Bizimki de öyle hiç su içmez ben zorlarım. Benim sıpalarda çok içiyo su mesela. Gözlerini açar açmaz su sayıklarlar😬 ama ben hiç çay kahve kola falan içmem. Hele kahve hayatımda hiç içmedim. Tek sıvı su benim hayatımda😬 eğer kahve,çay vs tüketiyorsan ordan da alıyorsundur sıvı
Msl_ege alcang oldum olası suyla aram yok yani şöyle söyliyim , birisini su içerken görünce mesela aaa su diyorum ve en son ne zaman içtiğimi hatırlamıyorum . öyle içiyorum . yada artık kaç gündür içmiyorsam susuyorum öyle . ilk hamileliğimde de içemedim . zorladığım halim 1 litre . doğum yaptıktan sonra emzirirken bi 2 ay kadar delirdim su diye . ağlama geliyodu o kadar çok içiyodum ki . sonra birden o su isteği yine gitti . şuan ikinciye hamileyim bunda daha da beterim . ilaç içerken bi tek su içiyorum .
Surprizanne alcang bende çay kahve çok içmem zaten bunlar su tutuyor yani çay kahve kadar da su içmek lazım suyun yerini tutmuyor ama işte su da içmeyince sıkıntı 😀
Semanurelkun Surprizanne sevmezdim, mide bulantılarından dolayı hiç içememiştim, doktorum direkt anladı ve çok su içmen gerek dedi, bir günde bili toparlarsın açığını ihmal etme dedi, zorluyorum kendimi 🥲
Aag06 alcang oooo 8 fincan kahve icerim maksimum minimum 3fincan kahve 2 bardak cay yada hic cay icmem cay sevmiyorum cok esime yaparsam icerim o aksam gelmeyecekse disardaysa yapmam icmem 😂
alcang Msl_ege Aslında emzirme döneminde su çok güzel süt yapıyor ve kilo verdirmeye yardımcı oluyor. Keşke yine alışsanız. Mesela siz su içmeyi unutuyorum diyince aklıma komodinimin üstündeki karaf geliyo sabaha kadar 2 kez doldururum bir de
Aag06 Surprizanne 7 nedir yaaaa ben 3litreyi gecince bile yemek yemiyorum o gun karnim davul gibi oluyor likirlikir su sesi geliyor icimden sag sol donerken 😂
Aslitemiz Surprizanne su içmesi bişey değilde zaten tuvaletle kankayiz herhalde 3 litre icersem tuvalette yatarım 😀 yada bez takarım son günlerde de sürekli tuvaletim var hissi oluyor susadikca içiyorum valla ben ilk 4 ayda sudan tiksindim maden suyu içtim hep zaten 20 gün kaldı doğuma doğumdan sonra içerim süt olsun diye 😀