Aag06 Surprizanne 7 nedir yaaaa ben 3litreyi gecince bile yemek yemiyorum o gun karnim davul gibi oluyor likirlikir su sesi geliyor icimden sag sol donerken 😂
Surprizanne Moru7 ben de pet şişe alıyorum kolay takip edebilmek için ama bi baktım aynı şişe sabahtan beri allahtan bulantı hapı içiyorum da çeyrek litre günde garanti oluyor 😆
Surprizanne alcang bende çay kahve çok içmem zaten bunlar su tutuyor yani çay kahve kadar da su içmek lazım suyun yerini tutmuyor ama işte su da içmeyince sıkıntı 😀
Ozlem2206 Surprizanne bende mevsimden dolayı hiç susamıyorum desem yeridir ama içmek için susamayı beklemiyorum çokda içemiyorum bulanıyo anında çıkaracak gibi oluyorum en azından 2 litreyi bulmaya çalışıyorum hergün
kardelennnnn Surprizanne taze portakal suyu sıkıp içiyorum bazen su içer gibi. Dolaptan alıp şişeyi dikiyorum kafama😬 Su içme alışkanlığı edinmeye çalışıyorum bu konuda ben de çok muzdaripim bazen içmeye üşeniyorum
Surprizanne kardelennnnn meyve sularına da karşıyım direkt yemeyi seviyorum daha çok çünkü sıkınca hep şekeri kalıyor ortada
Surprizanne alcang yok hayır günlük içtiğiniz çay kahve kadar su da içmeniz gerekiyor normal suya ek olarak ama içen var mı yok tabi ki 😀😀
asenacicek Surprizanne ben hep çok su içen biriydim hamile olunca daha çok faydasını gördüm. Ödem, şişkinlik vs. hiç olmadı 31+1 haftalık🎉
Ozgull11 Surprizanne mutlaka ihtiyacı vardır ben 2 litre içerdim ki hiç sevmediğim halde çay ve kahveden uzak durdum şuan 35 haftalığım ve 2 lt bazen 3 lt ama hiç 2 litrenin altına düşmedim