Suya bağımlı gibiyim resmen. Mutlaka suyunuzu içmeyi ihmal etmeyin ne zaman doktora gitsem hep sorar,gece gündüz hep bardağım doludur sürahim yanımdadır. Eğer göz önüne koymazsanız suya düşkün değilseniz içmezsiniz hep gözünüzün önünde olsun ki mutlaka o zaman tüketirsiniz. Bence ödeme çatlaklara bebişe her şeye iyi geliyor. Zamanla sizde vücudunuzda alışacak o zaman susuz kalmak istemeyeceksiniz