Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏 Benim de 34+6 2800 Gr olmuş. Tosun doğurcam bu gidişle. Ama kafası yukardaymış bebeğin. Doğum pozisyonu alamadı hala. 3 Ocak sezeryan günü verdi. O zamana kadar dönmezse sezeryan olacak mecburen. Normal doğumdan da korkuyordum ama bir alışmaya başlamıştım 🙈 Sağlıkla gelsin kuzucuklar da nasıl gelmek istiyorlarsa öyle gelsinler 😊