270902
Hayır canım maalesef benim ilk bebeğim kanalda sıkışmıştı mecburi SeZeryan olmuştum 3. Bebiş olucak nasip olursa inşallah biraz sürpriz bebek oda abiler sezeryan olunca mecbur SeZeryan olucak 38+1 im bugün 38+5 cuma günü olucak nasipse ama ağrılarım benimde bayadır var Cuma’ya kadar da gelebilirsin dedi doktorum hayırlısı bakalım ☺️