SEmerry Özellikle bir şey yediğim yok hatta hiç dikkat etmiyorum şunu yemeliyim diye ama meyve çok tüketiyorum özelikle muz. Arada sütlü nesquik gevreğinden yiyorum. Onun haricinde stabil kahvaltı ve akşam yemeği. ☺ Sağlıklı olsunlar da inan kilosu hiç önemli değil, tabii normal doğum için çok yüksek olmaması lazım sezaryen için önemi yok. 😊