dilarakocc şan bugün hastanede kan için sıra beklerken Bi bayan kola şişesi gibi bişey açtı cosss dedi döndüm baktım kadına Allahım sabah sabah ne mide var insanlarda hamilesin o gazozu içme yani dedim ama vallahi şeker testi olduğunu bilmiyordum ki hiç görmedim neyse döndüm içerde başka hasta kan verirken elinde aynı şişeyi gördüm herhalde bunlar arkadaşlar ikisinde de aynı kutu tekrar yanımda kikadına baktım elinde ki kutuda glukoz yazıyor o an bana dank etti ki bu şeker yükleme testi kadın içti valla iki kere yüzünü ekşitti ama içti Bn dedim ohhh kadın içiyor demek ki bu rahatmış şimdi bu yazılanları olunca Bi korktum sanki 😂