dilarakocc benim de bugün vardı şeker yüklemem, elmalı gibiydi benimkinin tadı. Bir oturuşta dört dilim baklava yiyebilen bir şerbet bağımlısı olduğum için yaaa ne olacak yaa bana koymaz ben içerim falan diye artistlik yapıyordum. İçtim ama gerçekten zorladı beni de, kusmamak için direndim bir de aç karnına olunca daha fena vuruyor insana. Son kan sonucunu bekliyorum simdi ama tahmin ettiğim kadar kolay değilmiş açıkçası, hem açlık hem o şekerli sıvı biraz sarsıyor bünyeyi