Benim 75 mg. dan yapılmıştı. Hiç öyle limon elma tası vs yoktu. Bildiğiniz direk şekerli suydu. Serum gibi bir şişeden bir tam bardak bir de yanına yarım bardak koyup verdiler. Bi bardak suya 20 tane seker atılmıs gibi tadı vardı. İlk bardakta zorlanmadım ama ikinci yarımda özellikle sonlara doğru öğürdüm. Ama demem o ki cokta korkunc değildi yanii çok önemli bir test tiksinseniz de yapılması gerekiyo :(