Meleekk Yoncayoncaaa 34+2 olcaz 12den sonra. Belim çok ağrıo benimde 😖 ayakta durup uzanınca nefesim kesiliyor resmen 😫😫
Meleekk Yoncayoncaaa 🙁Dr a söylediğimde de magnezyum kullanıyor musun dio evet diyorum o kadar mecbur çekecez sanırım 😭 sola yatmaktan solum çürüdü zaten. Hep yan yatmaktan ağrıo belim bu kadar. Ben sırt üstü yatmaya alışkındım 🤦🏻♀️
Yoncayoncaaa Meleekk Yan yatmaktanda cok oluyo dıyolar cogu gebelerden de duydum okudum canım rabbım yardımcımız olsun saglıkla kucagımıza alalım hepımız cumlemız ınsallah ❤️
Ftsclskn Yoncayoncaaa 32+4’den Merhaba 🖐🏻 1 saat ayakta kalayım 3 gün belim ağrıyor 🤦🏻♀️ En çok bel ağrısı ve mide ekşimesinden şikayetçiyim, onun dışında herşey çok güzel 🥰
Yoncayoncaaa Ftsclskn merabaa 🙈❤️ Aynı aynı canım cogu kısıde oluyomus ınsallah tez zamanda bıtsın bunlar saglıkla kucaklarımıza alalım ınsallah
Ftsclskn Yoncayoncaaa Ay amin inşallah canım 🙏🏻 Tek dileğimiz bu zaten, şu zorlu süreçleri atlatıp kucağımıza alırsak rahat bir nefes alacağız Allah’ın izniyle 🙏🏻🥰
Kygll-6 Bnde 33+5 olduk yarın kontrol sola yatmaktan biktm ya aşırı ağrıyı sırtım arada dizlerim sizlio
eminnee minimalannee Sizin biraz daha geçmiş yeni yıl bebesi olsun istiyorum da tabi kızçemin rahatına bağlı 😅
ege_ayaz_mom Yoncayoncaaa merhaba canım 37+6 oluyoruz 12den sonra 9 gün sonrada sezeryanla kızıma kavusucam inşallah 🥰🙏🌹
Yoncayoncaaa ege_ayaz_mom meraba rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp etsın canımm 🥰🥰❤️ Darısı bızlere ınsallah