Yoncayoncaaa Kızlar meraba 🥰 34 haftalık olduk biz sizde durumlar nasıl ☺️ Çok sırt agrılarım oluyo sizde de oluyomu geceleri uyumakta cok zorlanıyorum artık 😞❤️
Mom59 Yoncayoncaaa bende 34+2yim 2 gündür sırt ağlarım başladı bacaklarım ağrıyor çok geceleri uyuyamıyorum göbeğimde çok çıkmadı top gibi küçük normal heralde bu zamanlarda😊
Yoncayoncaaa nanna 49 la hamıle Kaldım suan 58 kıloyum ıc karnım genıs kızımdada oyle olmustu karnım cokta buyuk degıl ama perısanım uyuyamıyorum sırtım cok agrıyo
Elif05_ Yoncayoncaaa ben 36.haftadayim çok karnım yok sizin gibi iç karnım geniş ve sırt ağrısından ağlamak üzereyim artık sanki içime batiyo
Yoncayoncaaa nanna ılkı sezeryandı buda sezeryan olucak carsamba benımde kontrolum bakalım ne dıcek doktor
Yoncayoncaaa Elifinannesi11 bel sırt agrısı aynı cekıyorum bende gecelerı uykularımda bölünüyo yatana kadar akla karayı cekıyorum
Yoncayoncaaa Elif05_ banada ıc krnın genıs dedılerr sırt agrısı mahvedıyo benı ne oturuyorum ne yatıyorum zorla uykuya dalıyorum garıp bı sekılde gece oluyo hep
Yoncayoncaaa eminnee aralıgın sonuna dogru alırım demıstı doktorum sezeryan oldugu ıcın bılmıyorum bakalım ne zamana gun verıcek ama bu uygulama 40 haftayı gosterıyo yanılmıyosam burda 40 ları gecenlerıde gordum ama seEryanda okadar bekletmıyolarmıs canım
Yoncayoncaaa eminnee öyleymiş canım ılkım seEryandı benım bunada sezeryan dedı doktorum carsamba 35 haftalık oluyorum bakalım gun verıcekmı doktor acaba ❤️
Minikpanda6 Yoncayoncaaa biz de 38 oldum ama tık yok bu an önce doğurmak istiyorum 😯🥺 belim agriyo sadece son zamanlarda günler geçmiyor diyorlardu da inanmıyordum Son 10 Allah’ın izniyle 🤩🤲
Yoncayoncaaa Minikpanda6 maşallaah rabbım hepımıze kucagımıza almayı nasıp etsın ınsallaah 🥰❤️ Gecmıyo dımı gunler bende oyle 38 ı gorsem ben napıcam acaba suan zaman durmus gibi