poyrazinannesi3547 Sağlıkla kavuşalım bebişlerimize bende 35+2 haftalık hamileyim henüz doğum şekli belli değil haftaya doktora gidicem bakalım bişey der mi bende ocagı beklemesini istemiyorum aralıkta doğar inşallah 😍
Yoncayoncaaa poyrazinannesi3547 amin canım amin ınsallah bende ocagı beklemek ıstemıyorum vallahı 🙈☺️☺️❤️❤️ Bakalım nolucak 🥰🥰
Yoncayoncaaa Elif05_ biticek bugunlerımiz Insallaah allahın ıznıyle canım saglıkla kucagımıza alalımda yavrularımızı 😘💕
Calisananne25 Yoncayoncaaa 36+4üm normalde 30 Aralık görünüyor ama sezeryan olacağı için 21 aralıkta olucak nasipse. Sizin erken olmuyor mu Aralık ayı
Yoncayoncaaa Calisananne25 aralıgın sonunda tam 39 haftalık oluyorum doktorlar beklemıyormus ya sezeryan oldugu ıcın kırk haftayı ondan aklımda delı sorular 🙈☺️☺️
Calisananne25 Yoncayoncaaa evet genelde öyle oluyor canım doktorun ne diyorsa onu dinle sen boşver, benim de nasipse 38+5te olacak sezaryen ile. Tabii daha önce çıkıp gelmezse🤭 son 15 gün 😍🙈
Yoncayoncaaa Calisananne25 Canım benım rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp etsın ınsallah ♥️♥️ Haklısın bakalım doktorum ne dıcek ona gore hareket edeyım ben 😘😘 tesekkurler canım