@"Momofelisa yazdıklarını tekrar okudum da bu su gelmesi olayında benimle senin haftalarım farklı sen 14.haftadasın ben 18. Yeni girmiştim .benim bundan evvelki düştüğüm 13-14 arası idi . Sana daha sağlıklı bilgi vereyim . 13-14 hafta ile 17.hafta cok farklı .bir kere bebek çok daha büyük o 3 hafta bile fark ediyor bebek büyük olduğu için plesenta daha yakın ve büyük .ben bebekle plesentayı aynı anda doğurdum . Ama 13.hastalıkken yaptığım düşük daha farklıydı . Onda bebeği gördüm 8-9cm bir parmak büyüklüğünde idi önce bebeği attım bir gün sonra plesentayı attım arkasına da kürtaja aldılar . Parça olabilir demişlerdi cünkü . Yani düşük haftada daha parça parça düşürüyorsun . Bu arada düşük yapmakla doğum yapmak arasında fark yokki ona takılma düşük de bir doğum şekli ondada doğuruyorsun canım benim . Sadece kendi sancının yanına birde suni bir sancı ekleniyor . Ama senin kanamam başlamış bu iyi birsey . Korkutma kendini düşük yA da doğum fark etmez ikisinde aynı şekilde oluyor umarım düşükte bebekle plesentayı da atarsın