Momofelisa
Mesajınızı okuyup başıma gelenleri anlatmak istiyorum. Benim 18+3 te bir sabah kalktığım da suyla uyandım bardaktan boşalırcasına tabiri cidden geçerliydi. Ve doktor tabiki de suyun bittiğini dedi alınması gerek sana zarar enfeksiyon vb şeyler hepimize denen şeyler ama ben sonlandırmadım, 1 aya yakın hastanede gözlem altında kaldım Cerrahpaşa’ya mı gitmedim özellere mi gitmedim hepsi alınması lazım dendi. Tabi sonlandırmadım taki 23+3 te yani 1 ayı geçil ben susuz durdum bebeğim böbrekleri çalıştığı için su yapıyordu, kese de yırtık olduğu için geliyordu, 23+3 geve yarısı lavaboya kalktığım da bir baktım kordon gelmiş aşagıdan, çok korkutucuydu ve hemen hastaneye yatış yapıldı bebeğimin kalbi durmuştu 😭 sonrası zaten ayrı bir travma malesef ki çünkü 24 haftalık bir bebek doğumu cidden kolay olmadı. Bende panik atakta vardı malesef ki doğum da panik atağım fa tuttu hareket edemedim, kurbanlık koyun gibi durdum. Yani ben dayandım 1 aydan fazla dayandım ama bebeğim yaşamadı. Ama sizin haftanız cidden küçülmüştü ve kaç kişi duydum kesesi kendini onaran haftası küçük diye. İçeçek suyu varsa geliyor dünyaya tabiki de ona şüphe yok ama bu erken su gelme olayını araştırmadan beynim yandı ve kesin sonuç yok. Enfeksiyonunuza dikkat edin gerisinden korkmayın