TURNAA benim doğumda açılmam olmadı hiç .. 6 tane ilac verdiler kendimi atacaktım bir yerden artık onlar müdahele ettiler elleri ile sonra 4 ıkınmada doğurdum . Yani rahim ağzı kendini öyle bir kitlemiş ki açılmak bilmedi .. aslında buna sevindim demekki dedim bebeğim düşmeyecekti .. ama hiç ummadığım yerden su dan geldi basıma bunlar. Nedeni ne bilmiyorum anlam da veremiyorum . Bu arada ben halihazırda zaten günde 0.8 milim oksapar da kullanıyordum kan sulandırıcı ona rağmen bunlar geldi basıma … pıhtılaşma için oksapar kullandım
İlk gebelikte miyom vardı ameliyat oldum ..
İlaçlar iğneler bu 4.kayıp hepsinin sebebi de birbirinden farklı . 1. De miyom kanama yaptı dediler düşük oldu 2.kese bol gelişmedi 3.kalp atışı. Oluşmadı . 4.ise bunda yani suyum geldi. Yani bende sebep bu şu diyemiyorum 😔.. en son şu perde olayının üzerine giderim artık.. ama korkuyorum korkuyu da geçtim ümitsizim . O kadar yattım kalkmadım kustum aylarca ilac iğne vs vs vs .. ona rağmen bu seferde bu olay geldi basıma .. kafamda ruhum da karmakarışık