Zerenella aynı şeyleri bende yasadım hangi doktora gittiysem diger gebeliğinde serkülaj olmalısın kesinlikle dediler ve 13. Haftamda serkülaj oldum suan çok şükür 21 haftadayız hiç bir şekilde moral bozmayın benim bu 3. Gebeliğim ben artık yapamıcam dediğim anda bütün imkansızlıklara ragmen rabbimin mucizesi oldu umut hep var olsun içinizde, dualarım hep çoçuk sahibi olmak istiyenlerle🤲