Merhaba kızlar şuan çok kötüyüm. 14 haftalık hamileyim. 2 saat önce bardaktan boşanırcasına suyum geldi. Acil hastaneye geldik yatış yaptılar ama doktorlar hiç Umut verici konuşmadı. Kalp atışı şuan için var ama büyük ihtimalle bir süre sonr duracağını söylediler. Daha önce başına gelipte bebeği yaşayan, suyu yenilenip hamileliği devam eden oldu mu hiç? Güzel tecrübelere çok ihtiyacım var şuan.