Gta-35 merhaba çok zaman geçmiş ama ben de yarın barış bükeye muayeneye gideceğim, ikinciyi düşünüyoruz ama citoles yani cipralex 15 mg kullanıyorum. İlacı bırakmadan denemek istiyorum. Size tam olarak ne demişti barış bey, hiç korkuttu mu bebekte sakatlık olabilir vs diy? Ve bebeğiniz sağlıklı doğdu mu?