041221 Gebeliğimi farketmedigim için (adet düzensizliğim vardi hep) antidepresan kullanimima devam ettim. Idrar yollari enfeksiyonu gecirdigim için c sinifi antibiyotik kullandim. Is yerimde cok stresli bir 20 gün geçirdim. Kanser rahatsizligi gecirdigimden yuksek riskliyim. Fakat rabbim her şeye rağmen tutundurdu elma tanesini rahme. Cok sık ve cabucak demoralize olabiliyorum ben de ama belki size iyi gelir bu yazdigim. Moralinizi yuksek tutun ve teslim olun yeter ki, her şey yazildigi gibi ve olumlu ilerler inşallah 🌻