041221
Canım biraz daha sabret ,herşey normale dönüyor,vücut kendini alıştırmaya çalışıyo şuanki duruma ilaç biranda bırakılınca yoksunluk ,kaygı yaşanıyor bende de öyle olmuştu yaklaşık 3 ay sonra normale döndüm tabi kişiden kişiye farklılık olabiliyor .