NESLIHAN_ ben doğumda doktorun suratına sıçtım tuvaletimi yaptım demiyorum bakın direk sıçtım , utancımdan gidemedim 2. Ay aradı kontrole gelsen artık dedi , 1. Ay iyileşmişti ama hatta doktora çok utanıyorum ebeler baksa dedim dikiş izini bulamadı bile ebeler . Bana iyi gelen corasatin oldu sanırım .