Lulikli canım kolay diye düşünme benm arkadaşım perşembe günü sezeryan oldu yarından sonra bir hafta olcak nrdeyse ama yanında ablası kalıyo çok ağır geçiriyo hala yatıyo ağrısı çok oluyo bebişini bile zorla yan tarafa yatıp emziriyo bünye meselesi herkesin rahat geçmiyo yani