Kızlar konu dikişken bir şey sormak istiyorum. Bebeğim 3700 kafası biraz büyük ve kanalda değil.
Pazartesi sezeryan randevum var normal doğumu o kadar çok istiyorum ki doktorum artık beni kıramadı sezeryandan önce suni deneyelim olmazsa sezeryana alayım dedi. O kadar kararsızım ki yardımınıza ihtiyacım var ne yapmalıyım suni alıp denesem mi alttan dikilir miyim yoksa direk sezeryana mı gireyim