ozgmrs gly_frkn bende medipole gidiyorum,kısmetse pazartesi başlayacak doğumum kendi sancım yok haftam doluyor. Ama mesai dışında ya da gece olursa ek ücret talepleri var. 1250 TL. Dr um Nergiz Kılıç tatlı güler yüzlü bir doktor tavsiye ederm ☺️
gly_frkn Besgiyayla canan hanım dogumunuza gircekmi gece veyda mesai dışında da okursa gelip gircegini söyledimi bide cann hanım numarasıni verdimi
Serife-57 Bende Emsey e Canan hanıma gidiyorum tavsiye üzerine gitmiştim iyiki gitmişim çokkk memnunum doktorumdan
yarenaygk34 Serife-57 canım emseyde mesai dışında kendi doktorun gelmiyor doğuma diye biliyorum nöbetçi doktor kimse o yaptırıyor doğumu hala öyle mi acaba ben o yüzden adatıpı tercih etmiştim ilk gebeliğimde
Bgz_2105 Eminedmr ben iki doğumu aynı hastanede aynı doktorda yaptım ama uzak oldugu ıcın mine fisun Ergül e tavsiye ile gittim basından beri gayet güler yüzlü oldugu karsıladıgı ıcın basından beri bırakmadım kendisini
Bgz_2105 asdfg3 ben mine fisun Ergül gidiyorum saadet Ünsal adını da çok duyuyorum ücreti farklı yalnız öğretim üyesi oldugu ıcın gördugum kadarıyla doktorların hepsı guler yuzlu
yarenaygk34 BeautifulQuenn adatıp pınar hanıma gidiyorım memnunum aynu hastandede fatma hanıma da gittim o da çok iyi bir doktor ilk doktorumda doç dr saynur yılmazdı o da çok tecrübeli ve bilgilendirici bir doktordu onun da adatıpa yakın özel muaynehanesi var
Bgz_2105 Medipol normal doğuma 2750 deyince sasırmıstım hastaneye göre 4000 5000 arası birsey dıyecek sandım, 😅 benim dogumumda şubatta inşallah ikiye katlamazlar😅
yarenaygk34 Bgz_2105 gerçekten çok uygunmuş fiyatları ben adatıpta 2 sene önce 3500 verdim normal doğuma doktorum mesai saati dışında geldi diye ona da 500 verdik 300 de suit oda ücreti şu an aşırı uygun geldi medipol
Bgz_2105 Mesajlar neye göre siliniyor bir tanesi silinmiş yorum yapmam pek pendik başlığını görünce yazayım dedim neden silindiğini bilmediğimden soruyorum ☺️
Zeyze14 Handan_65 neeyyyyy 🤭 iyi ki bırakmışım orayı valla Pendik bölgede Doğan bey var ilk hamileliğimde de o yapmıştı takiplerimi doğumda da pazar sabahi suyum gelince 6 da aradım açtı telini sağolsun memnun kalmıştım. Taşınınca Kurtköy adatipa gitmeye başlamistim ama 24. Haftaya kadar doktora zor dayandım ev yakın diye şimdilerde Doğan beyle ilerliyoruz iyi ki yaniii 🙏
Gizem93 Handan_65 oo masallah valla en azindan sifa hastanesi uygun fiyatliydi simdi napıcaz bilmiyorum