BeautifulQuenn Kurtköy bölgesinde doktor önerisi yapar mısınız? Ersoy, Emsey, Adatıp vs. Hastanelerden memnun kalan?????
yarenaygk34 BeautifulQuenn adatıp pınar hanıma gidiyorım memnunum aynu hastandede fatma hanıma da gittim o da çok iyi bir doktor ilk doktorumda doç dr saynur yılmazdı o da çok tecrübeli ve bilgilendirici bir doktordu onun da adatıpa yakın özel muaynehanesi var
Ggamz BeautifulQuenn Adatıp Fatma Bilgnere gidiyorum memnunum bende daha doğum ücretini sormadım açıkçası burda yazıldığı kadarıyla biliyorum 🥴
Handan_65 asdfg3 Ayy bende bnde Nihan hanıma gidiyordum cok cok memnunum cok üzüldüm gitmesine adatıp aradım benim bütçeye aşıyor baya pahalı burcak hanımda gitmiş bnde yüzyıla gecıcem hastane olarak
Handan_65 asdfg3 Sormayın ya benım 2 buçuk ayım kaldı bide 🥲🥲yeniden arayıp içine girmek cok stres oluyorum
asdfg3 Handan_65 ya 2 bucuk ayinizin kalmasi da iyi benim 5 bucuk ayim var o zamana kadar ki zamlari düşünüyorum 😂
Bgz_2105 Medipol normal doğum 2750 sezeryan 3750 yılbaşı zam gelecek ama adatıpa göre daha uygun adatıpta 4000 normal doğum medipol e gidiyorum benim 3. gebelik tecrübeyle sabit olduğu ağrılar sızılar doktorumla çok haşır neşir değiiz sadece muaneler de görüyorum güleryüzlü karşılıyor genel olarak kadın doğumcuların hastaları ile ilişkileri nasıl bilemiyorum o yüzden doktor tavsiyesi veremiyorum🤗
Handan_65 Bgz_2105 Medipol da uygunmus ya orayla bakayım Ben adatıp aradım nor al doğum 5 bin demişti 9 kadar yolu var diyince açmakla kapamak r oldu🤣🤣🤣
YmnGzd asdfg3 1 ay önce medipolde doğum yaptım ve drum canan hanımdı kesinlikle öneririm.. mesai sonrası ya da gece bile olsa doğum gelebileceğini söylemişti.
Bgz_2105 asdfg3 ben mine fisun Ergül gidiyorum saadet Ünsal adını da çok duyuyorum ücreti farklı yalnız öğretim üyesi oldugu ıcın gördugum kadarıyla doktorların hepsı guler yuzlu
asdfg3 Handan_65 doktorlari gruplara ayirip siralayinca docentin fiyatlarından sonrasini dinleyememisim en son teşekkür edip kapattim 😂😂
YmnGzd YmnGzd Handan_65 bu arada medipol hastanesi pendik kart sahiplerine muayene ve doğumda %10-15 gibi indirim yapıyor. Pendik kartı belediyenin sitesinden form doldurup cıkartabilirsiniz.
Petula Handan_65 kendi doktorunuz gelmiyor ama o 2750 dogum fiyatiyla eger kendi doktorunuzu isterseniz 1250 ekstra ödeme 175 tl ekstra covid testi test pozitif cikarsa gece basina 3000 tl özel oda parasi 2 gun önce konustum
Handan_65 asdfg3 Ahahhaha bende bende normal doğum 5 dedi gerisini dinlemedim 🤣🤣eşim dedı ne diyor Dedım ki biz fakiriz devamını dinlemek bile zengin işi
Bgz_2105 Eminedmr ben iki doğumu aynı hastanede aynı doktorda yaptım ama uzak oldugu ıcın mine fisun Ergül e tavsiye ile gittim basından beri gayet güler yüzlü oldugu karsıladıgı ıcın basından beri bırakmadım kendisini
Alparasinannesii Eminedmr Bende Canan hanımın hastasıydım ama gece doğum yaptım Mine hanım yaptırdı kolay ve çok güzel bir doğum yaşattı bana. Güleryüzlü cana yakın ♥️🤲🏻
asdfg3 Handan_65 ben muayene 195 deyince de bi kitlenmistim gözümün önünden gidecegim muayeneler yaptıracağım testler gecti 😂😂
Handan_65 asdfg3 Aaaa muayene bile hiç sormamıştım Bizim doktorlar niye gitti belli oldu şifa bidaha okadar kimse gitmez enniyi doktorlarnı ellerinden kaçırdılar Ki fazla fazla hak ediyorlardı ne istoyorlarsa
Burcinirak asdfg3 normalde ne kadar veriyorsunuz Kİ.Ben Emsey’e gidiyorum 200 muayene veriyorum.Normal doğuma da bana 5 diyince normal gelmişti fiyatı bana siz böylr diyince bi bilemedim 🙈🙈 siz ne kadar veriyorsunuz
gly_frkn asdfg3 Saadet hanım iyi ama şöyle bir sıkıntı var doğuma eğer mesai disindaysa girmiyor gece olursa veyda mesai bitişi olursa o zaman hangi nöbetçi doktor varsa o giriyormuş acba Canan hanım da öylemi diye sana sorcaktm bende
gly_frkn YmnGzd yaa gerçekten mi peki ek ücret aliyrmu bide numarasını veeyrmu sadet hanım vermiyor e Mail adresini verdi ordanda geç cvp veryr çok iyi bı doktor ama dogumuma girmem.deyince açıkçası degsrmeyi dusunuyrm siz Canan hanım çok iyi deyince bı kaç kişi sende duydum onami gitsem acba nasıl çok soru sordum k.bakmyin ama ne olur beni aydinlatn dogumuma az kaldı doktor konusnda çok muzdaribim
ozgmrs gly_frkn bende medipole gidiyorum,kısmetse pazartesi başlayacak doğumum kendi sancım yok haftam doluyor. Ama mesai dışında ya da gece olursa ek ücret talepleri var. 1250 TL. Dr um Nergiz Kılıç tatlı güler yüzlü bir doktor tavsiye ederm ☺️
YmnGzd gly_frkn ben öğlen yatış yaptım eğer çıkış saatinden sonraya kalırsa doğum kalırım ben ek ücret falan istemem dedi. Acıkcası ben hiç telini istemedim 2. Hamileliğim olduğu için biraz rahattım☺️