Gizem93 Handan_65 ben yüzyıla acile gitmistim orda nobetcı olan doktordan hic memnun kalmadim erkek bi doktordu ismini bile sildim hafızamdan o yuzden kotü anılarimdan dolayı gitmek istemedim bidaha o hastaneye ama diger doktorları iyi galiba yorumlarda görüyorum sık sık hastanede gayet temiz ve ferah.
YmnGzd gly_frkn ben öğlen yatış yaptım eğer çıkış saatinden sonraya kalırsa doğum kalırım ben ek ücret falan istemem dedi. Acıkcası ben hiç telini istemedim 2. Hamileliğim olduğu için biraz rahattım☺️
YmnGzd YmnGzd Handan_65 bu arada medipol hastanesi pendik kart sahiplerine muayene ve doğumda %10-15 gibi indirim yapıyor. Pendik kartı belediyenin sitesinden form doldurup cıkartabilirsiniz.
Burcinirak asdfg3 normalde ne kadar veriyorsunuz Kİ.Ben Emsey’e gidiyorum 200 muayene veriyorum.Normal doğuma da bana 5 diyince normal gelmişti fiyatı bana siz böylr diyince bi bilemedim 🙈🙈 siz ne kadar veriyorsunuz
Alparasinannesii Eminedmr Bende Canan hanımın hastasıydım ama gece doğum yaptım Mine hanım yaptırdı kolay ve çok güzel bir doğum yaşattı bana. Güleryüzlü cana yakın ♥️🤲🏻
annesiveogluu Emseyde Canan Hanıma gidiyorum bende ve çok memnunum kibar, güler yüzlü, aşırı pozitif enerjili olmasının yanı sıra bir o kadar da bilgili ve donanımlı bir doktor.
Alparasinannesii annesiveogluu Geliyor ama kendi doktorunu mesai saatleri dışında çağırmak 1.250 TL ben parasında değildim doğumum başlamıştı benim
Handan_65 busraabera Bnada hale hanımı cok önerdiler ona randevu aldım hatta ayın 15 inde dört gözle bekliyorum
busraabera Handan_65 çok tatlı naif bı kadın ,en başından beri ona gidiyorum hiç değiştirmedim.Şuan 35+3 haftalığım :)
Handan_65 busraabera Benim doktor adatıpa gectı ora cok pahalı bnde yüzyılı begenıyodum konforu bakımından hale hanımdan çok memnun kalınca ona sıra aldım direk
Ggamz BeautifulQuenn Adatıp Fatma Bilgnere gidiyorum memnunum bende daha doğum ücretini sormadım açıkçası burda yazıldığı kadarıyla biliyorum 🥴
busraabera Handan_65 aynen bende bı tavsiye üzerine başlamıştım ve devam ettim.Dogum ucretide en son 3.000 TL normal dogumdu
Petula Handan_65 kendi doktorunuz gelmiyor ama o 2750 dogum fiyatiyla eger kendi doktorunuzu isterseniz 1250 ekstra ödeme 175 tl ekstra covid testi test pozitif cikarsa gece basina 3000 tl özel oda parasi 2 gun önce konustum
rmeysaerdemm1 BeautifulQuenn 215 tl kontrol ucreti fakat devlet memuru asker polis vs esine indirim yapiliyor suan ben 175 tl veriyorum ama canan hanım icin bence deger denemekte fayda var ve personeller cok ilgili hemsireler vs