Adetime 7 gün varken kaset test yaptım silik çizgi bile yoktu. Zamanından önce yapıyorum üzülüyorum diye yapmıyorum. Ara sıra kasıklarıma batma giriyor,belim ağrıyor ve göğüs hassasiyetim var. Ama bunları adet olacağım zamanda yaşıyorum adetim geçerse yapacağım inşallah bende 🙏🏻