Nurss34 şu an ben heyecanlandım sen ne diyon yap kız ne kaybedecen yine alır yine yaparsın ama üzülmeyeceksen yap üzüleceksen bekle ama yoksa ne kadar beklesende tek çizgi çıkacak unutma bak bende şeffaf renk gibi silik çıkmış kucağıma almama kaldı 6-7 hafta allahın izniyle yap gitsin ne kaybedersin.