Burcuozerdem prematüre bebeklerde sıkça yaşanan bir durum merak etmeyin. Bazen oksijenden ayırıyorlar 1 hafta sonra bebeğin tekrar oksijene ihtiyacı artmış oluyor. Oksijen tedavisi tamamen bittikten sonra oral beslenmeye başlanacak. Bazı bebeklerde bu süreç daha hızlı,bazılarında ise daha yavaş olabilir. İçinizi ferak tutun 😊