Burcuozerdem üzülme canm benim yeğenim de aynı kiloda doğmuştu coooook minicikti yengemin kanaması olmuştu öyle sezaryenle almışlardı doktorlara güven yeğenim şuan 6 yaşında ve sağlıklı aklı boyu kilosu gayet yerinde. Bir süreç geçiriyorsun sabret insllah yakın zamanda kavusursunuz