Hayirlisini iste kuzum vardir vakti zamanı benimde 4 yıl kadar cocugum olmadı dış gebelik yaşadım 14 gün hastanede yattım daha sonra tekrar hamile kaldım ama kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum cok ağlayıp çok üzüldüm gurbetteyim herşeyi tek başıma yaşadım çok. Sukur simdi bir tane kizim ve tekrar hamileyim stres yapmamaya çalış 💙