Mucizem11 Senin güzel kalbinden öperim güzelim.. Sabır sabır der herkeste inanırım ki sabır tükenir. Ama unutma Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. Ve her zorluğun ardında bekleyen güzellikler vardır. Beklemezsin Beklemezsin ve Rabbim Bi anda gönlüne ferahlık, kucağına yavrunu verir. O güzel umutların hiç solmasın. Hiç bir zaman yıprandım, tükendim deme. Herşey Allah’tandır. Derdi veren Rabbim dermanı elbet verecektir. Konuşmak istersen, dertleşmek istersin her zaman burdayım güzelim. Sakın o yüreğini darlama.. Herşey vaktine esirdir 🙏🏻🌼❤️