Ben 20. Haftada Eyüp ekici hocaya yaptırdım. 50 dakika kadar baktı inceledi. Herşeyi tek tek inceledi. Hatta herşeyi tek tek anlatti. Espriler yaptı. Çok kibar. Kalple ilgili küçük bı sorun çıkmıştı. Tekrar kontrol için ücretsiz 1 ay sonra baktı.
Telefonla aradım soru sordum açıkladı. 500 TL verdim ama saolsun çok ilgili. Tavsiyemdir.