Puki kesinlikle öyle zaten görüyorsun tıp dilinde sekretere söylüyorsun yazıyor bizim de anlayacağımız şekilde söyleseler ne var sanki ben salı günü gideceğim detaylıya bakalım ne olacak tabi yer buldum çok şükür kendi hastanem de orada söylüyor lar 20+1im bende daha bilmiyorum cinsiyetini normal kontrole gittim de göremedi doktor ondan söylemedi yoksa söylüyorlar benim hastane de siz hangi hastaneye gidiyorsunuz kontrollere