Betulyucel06 iki_tospik_annesii evet gittim 1 gün yatış verdi belli değil ben zorlanmıştim ondan büyük ihtimal
Akrepbebek iki_tospik_annesii temizlik yapiyordun ondan olabilir mi kuzum yoruldun filan ya da yalancı sanci olabilir mi
iki_tospik_annesii Kado87 Ayy bende kayanamm gildeyim canm benimde ilk oglumda hiç böyle birşey yoktu 😂 ne olduysa bunda oldu 😅😅
Bebiscann iki_tospik_annesii canım inşallah farklı bişey değildir korkma, bu haftalarda artık bebek ağırlaşmaya başlıyor bele kasıklara ağrı yapıyor ben çok çektim hamileyken, yarın doktora anlat
iki_tospik_annesii Bebiscann İnşallah geçer canm bir an önce 🙏 gerçekten insanın canı çok açıyor ayakta duramıyorum o derece yAni
Kuzucccum iki_tospik_annesii kuzum erken daha haftan yoksa doğuma yakın oluyor normalde yarına görüncen ztaen ıns normaldir. Temzılık yada ağır iş falan mı yaptın cnm
iki_tospik_annesii Kuzucccum Yok canm temizliğe başladım ama ağır bir iş yapmadım daha anlamadım niye böyle oldu
Bebiscann iki_tospik_annesii yarın doktora görünmen iyi canım bebeğin hareketleri nasıl, eğer ağrıların dayanılmaz derecede olursa sabahı bekleme geceden acile git canım çünkü ne desekte burdan tam olarak anlayamiyoruz
iki_tospik_annesii Bebiscann Bebeğin hareketleri çok şükür iyi canm durmadan hareketli ☺️ Uzandagım da birazdaha iyim ama oturduğum zaman bütün kemiklerim batıyor sanki