iki_tospik_annesii benim 4. Gebelikti bu bebede bitane ölü doğumum vardı bundan önce, ben bunda 26. Haftadan sonra baya bel ağrıları yaşadım doktorum 4. Gebeliğin olduğu için normal demişti her gebelikte ağrılar daha da fazlalaşıyormuş, ben de doktora gitmiştim hemen doktora görünmekte fayda var canım, ama kendini çok yorma ters bi harekette de ağrı oluyor