iki_tospik_annesii Kızlar 31+6 günlük hamileyim aşırı derecede bel ağrım war bugun yerimden kalkamıyorum oturunca ayaktayken her şekilde agırıyor napmam gerekiyor ? Sabah hastene randevum war Sizin bu konuda fikriniz ne ?
Elcintoytekin iki_tospik_annesii 37 haftalığım benim de bugün inanılmaz agrım var sırtım ayaklarım kemiklerim kırılacak sanki
lavininannesii iki_tospik_annesii kuzum geçmiş olsun ❤️🩹 erken daha ya sırt ağrısı için bi git istersen doktora bilemedim🤷🏻♀️
Azizinannesi2 iki_tospik_annesii Yat dinlen canım karnın büyüyor ondan olabilir yada yalancı sancida olabilir
Kumru_ iki_tospik_annesii Ay kuzu bilemedim. Ağrıyla sancıyi ayırt edebiliyor musun? Bende ağrı oluyor mesela ama sancı olmadığını bildiğim için sorun etmiyorum. Ama bilemedim yine de
Bebiscann iki_tospik_annesii canım inşallah farklı bişey değildir korkma, bu haftalarda artık bebek ağırlaşmaya başlıyor bele kasıklara ağrı yapıyor ben çok çektim hamileyken, yarın doktora anlat
iki_tospik_annesii Elcintoytekin Bende aynı şekildeyim niye böyle oldum bilmiyorum Eşim diyor doğuracan mı yoksa
iki_tospik_annesii Betulyucel06 Aynıyız canm Benim 2 haftadıe bu şekildeydi ama bugun daha çok şiddetli 🙄🙄
iki_tospik_annesii lavininannesii Sağol balım 🌸 sabah randevum war sabahı bekliyim diyorum daha kötü olursa gece giderim belki
Betulyucel06 iki_tospik_annesii evet gittim 1 gün yatış verdi belli değil ben zorlanmıştim ondan büyük ihtimal
Kado87 Bende 38+1im bugun yerimden kalkamadim bel agrisi adet agrisi gibi agri oldu oglum.vardi 2 yasnda onu kaynanama verdim sabahtan beri yatiorm biraz azaldi agrisi.. bende ilk oglumda hic bole seyler yasamadim 2.oglum beni mahvetti🤣
iki_tospik_annesii Kado87 Ayy bende kayanamm gildeyim canm benimde ilk oglumda hiç böyle birşey yoktu 😂 ne olduysa bunda oldu 😅😅