aysbuk2baby Hasnur ben dün kan vermiitim 1300 çıktı, bugün doktora gittim kese gözükmedi yine 😊😊 yarın yine vericem kan 🙈🙈🙈 kollarım delik deşik oldu
HaticeGkta Hasnur seninkide sağlıklıdır İçin rahat olsun herkesin bir olacak diye birşey yok doktorlar gereksiz panik yaptırıyorlar
HaticeGkta Hasnur gördün mü bak doktorlar hamileliğin boyunca böyle boş yere telaşlandırabilir Allah kucağına almayı nasip etsin 😊
aysbuk2baby Hasnur süper çok sevindim. Bende bugün tekrar kan verdim. Sonucum 2500ün üstünde çıkarsa pzt görebilicezz 😍😍😍
SafiyeAktas Hasnur ben cnm adetime 5 gun kala yapmistim ve silik cikti suan 31 haftalik olduk cok sukur